chople

Direktlänk till inlägg 2 december 2012

2 december 2012 Test!

Av Chople - 2 december 2012 17:52

Lyckotestet!

Testet går ut på att se hur lycklig jag är 


[ ] Du har en pojkvän.
[♥] Du har ett eget rum.
[♥] Du har en mobil.
[♥] Du har en iPod/MP3 spelare.
[♥] Dina föräldrar är fortfarande tillsammans.
[♥] Du har fler än 2 bästa vänner.
[ ] Det finns en pool i din gård.
[♥] Du klär dig som du vill.
[♥] Du hänger med kompisar mer än en gång i veckan.
[ ] Det finns en dator/laptop i ditt rum.
[♥] Du har aldrig blivit nedslagen.
[♥] Du gråter aldrig mer än 3 gånger i månaden.
[♥] Du får lyssna på vilken musik du vill lyssna på.
[♥] Ditt rum är stort nog för dig.
[♥] Människor använder dig inte för den du är.
[♥] Du har varit på konserter.
[♥] Du samlar på något normalt.
[♥] Du längtar till skolan.
[♥] Du önskar inte att du var någon annan.
[♥] Du spelar någon sport.
[♥] Du brukar göra något efter skolan.
[♥] Din familj äger en bil.

[♥] Du brukar inte bråka med dina föräldrar.
[♥] Du är nöjd med ditt utseende.
[♥] Du har självförtroende alls.
[♥] Du har aldrig fått IG.
[♥] Du vet vad som händer i världen.
[♥] Du bryr dig om folk.
[♥] Du är nöjd med ditt liv.
[♥] Du kan mer än ett språk.
[♥] Du har ett smeknamn.
[♥] Du har ett husdjur.
[♥] Du kan hela orden från 10 låtar.
[♥] Du har inga "fiender".
[♥] Du är en ganska snäll person.

Total:
32 poäng


[ ] 0-10 - Du mår inte bra, du är inte lycklig.
[ ] 10-20 - Du är inte jättelycklig men det duger.
[♥] 20-35 - Du mår toppen, du är lycklig!


Allmänt test 1!

Testet går ut på att skriva sanningen

 

Hur bor du: I en by
Brukar du komma i tid: Jag tror det
Hur lång är du: 154,7 cm
Kan du laga mat: Det beror på
Vad har du på dig just nu: Tröja, byxor och hörlurar
Har du någon fobi: Ja, mot döda djur
Hade du en bra kväll igår: Ja
Vilket är ditt senaste inköp: Vantar
Din favoritdryck på morgonen: Oboy
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Pappa
Har du sovit i din egen säng igår natt: Ja
Vad hade du sönder senast: En ful teckning

Brukar du baka: Ja
Röstade du i det senaste valet: Är ej 18
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Ja, man lever bara en gång!
Vilken låt lyssnade du senast på: Saknar dig - Malcolm B
Har någon annan sovit i din säng inatt: Nej
Vad tycker du är äckligt: Kaffe
Har du pengar på mobilen: Ja, 1286 kr

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Chople - 5 december 2012 15:02

Helloj! Idag var pappa hemma när jag kom hem eftersom jag glömde hemnycklarna hemma. Idag är jag också helt förvirrad, huvudvärk och en aning feber så detta inlägg kan bli felstavat eller fel bokstav   Hoppas ni står ut! Idag rotade jag bland ...

Av Chople - 4 december 2012 19:07


  OK?????   MVH Chople

Av Chople - 4 december 2012 18:42

OUPS! Glöm ej detta! Jag söker personer som kan skriva en rad frågor som jag kan svara på, förutom vart jag bor, telefånnummer, e-mail och mitt riktiga namn. Skulle vara bra om det är ca 10 frågor MINST men är inget måste.....! Jag spelar sims ocks...

Av Chople - 4 december 2012 14:03

Hejsan! Idag hände något stoooort, okej kanske inte så stort för er men igfl, idag kom det kramsnö!Tjooooho! Jag har längtat så oändligt mycket efter det och nu kommer det   Jag vill bara ställa mig upp och skrika! En annan bra sak idag var att när...

Av Chople - 3 december 2012 15:21


Hellojsan! Idag har varit helt ok, jag var lite knäpp i skolan men det är för att jag är trött så jag nästan somnar *suck* sedan fick jag massor av host, vad kan man säga....attacker? Sedan hade vi en författare som heter Clas Rosvall/rosengård? Ja...

Presentation


Jag är den jag är, respektera det

Du är UNIK

Omröstning

Gillar du min blogg?
 Ja
 Nej
 Sådär

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Muspekare ^^

S Pink Premium Pointer

Chople önskar dig en


Ovido - Quiz & Flashcards